A nők is lehetnek egoisták a szexben?


 Létezik, hogy a nő kihasználja a férfit csak a szex kedvéért ?


Igenis a nők is lehetnek egoisták, és megtörténik, hogy kihasználják a férfit, és szinte csak szexre vágynak semmi másra. Az ilyen nőket nem szabad elítélni, megvetni, vagy bármilyen negatív jelzővel illetni. Igenis nekik is ugyanúgy joguk van ehhez, mint ahogy a férfiak ilyen esetben a világ legnagyobb királyának és alfa hímnek érzik magukat.


Az "egy éjszakás kaland" akár jól is elsülhet, ha ezt mind a két fél még időben tisztázza önmagában, és a másik felé is. Persze nem kell órákon keresztül lelki életet élni erről, de jobb, ha tisztában vagyunk azzal, hogy mit is szeretne a másik fél, és ha azzal egyetértünk, akkor a saját magunk döntése, hogy beleegyezünk-e vagy sem. Legyen a kezdeményező fél akár a férfi akár a nő.


A következő történet nem puszta pletyka, hanem megtörtént eset, amit egyik barátunk mesélt el. 
Következzen az ő története:

Facér férfiként több tárkereső oldalt is felkerestem. Beszélgettem nőkkel, lányokkal, hölgyekkel, találkozgattam is velük, de valahogy a kémia nem volt az igazi. Majd egyik nap úgy döntöttem, hogy ugorjak egy nagyot, és inkább egy szextárs kereső weboldalra regisztráltam. Feltöltöttem a profil képet, beállítottam profilomban, hogy kit és mit keressek. Itt sokkal szabadabbak, őszintébbek az emberek, egyből a lényegre térnek, nem kell kerülgetni a forró kását. Persze a hagyományos társkereső oldalak inkább a normál párkapcsolat kiépítését segítik elő, de korunkban a szextárs keresőnek ugyanolyan létjogosultsága van, mint a hagyományos párkeresésnek.

Nem kellett több 48 óránál, már volt is keresési találatom, rám is írtak. Egy fiatal 25-ös éveiben járó fiatal lány írt rám, nevezzük most Áginak. Nem köntörfalazott, lényegre tért egyből. Szeretett volna velem találkozni szex kedvéért. Meg is beszéltünk pár nappal későbbre egy találkát. Nyár volt, olyan sok göncöt nem is kellett magamra aggatni, kocsival mentem a találkára. Letettem a kocsit valahol, majd vártam. Összetelefonáltunk, kép alapján megismertük egymás. Már ott helyben rendesen végig mért a szemével, majd javasoltam, hogy sétáljunk és beszélgessünk kicsit, azért ismerjük meg a másikat valamennyire. 
Egy ilyen találkozás alkalmával szerintem mindkét fél mondhatja azt a másiknak, hogy másra számított, és inkább mégsem élne a lehetőséggel. Ha ez így történik, ezt tiszteletben kell tartani, jobb őszintének lenni, mint belemenni olyan dologba, ami nincs is kedvünkre. Esetemben szerencsésen alakul a beszélgetés. Ági nem is akarta húzni az időt, megkérdezte, hogy ismerek-e valami jó helyet. Mivel nyár volt, meleg, kocsival voltam, felajánlottam, hogy van-e kedve egy kis publikus kalandhoz, valami eldugott helyen. 
Beszálltunk a kocsiba, de még mielőtt kinyitottam volna neki az ajtót muszáj volt magamhoz ölelnem a vékony derekánál fogva, és megcsókolnom. Igazi érzéki, forró csók volt, meg is lepődött kb 1 másodpercre, majd úgy visszacsókolt, mintha egy latin szerető lett volna.

Az autó út nem tartott tovább 30 -40 percnél, ismertem a városon kívül egy jó kis eldugott helyet. Már a kocsiban megsimogattam a combját, kezem kicsit benyúlt a szoknya alá is. Ahogy vezettem és simogattam a combját kacér mosoly ült az arcán. Beszélgetésbe kezdett, egyből a lényegre tért. Elmondta, hogy ő egy alkalmas kalandot keres, nem szeretne semmi komoly kapcsolatot, de megválogatja, hogy kivel bújik ágyba, és ezt már az elején szereti tisztázni. 

Őszinte és bátor volt, ahogy ezt így elmondta nekem. Ez még jobban felizgatott, szerintem látta rajtam, hogy milyen hatással volt ez rám. Átnyúlt az én oldalamra és elkezdte simogatni a nadrágomat, közben lábait szét terpesztette hogy a kezemmel odaférjek a belső combjához. Éreztem a forróságot a lába között. 

Szerencsére gyorsan megtaláltuk az eldugott helyet, közel , távol egy lélek sem volt. Kiszálltunk a kocsiból, hogy minél gyorsabban a hátsó ülésen kössünk ki. Ahogy kiszálltunk megcsodáltam frenetikus alakját. Kacéran mosolygott, kb 2-3 méter távolságot tartott tőlem,  majd felhúzta a szoknyáját, levette felsőjét amiből kerek, formás mellei már régóta ki akartak szabadulni. Vad, dögös piros fehérnemű szett lapult a ruhája alatt. 

Nem bírtam tovább magammal, odaléptem hozzá, magamhoz szorítottam, majd vadul csókolni kezdtem a melleit, markolni a formás fenekét. Több sem kellett neki, hamar kiszabadította a férfiasságomat a nadrágomból és vadul masszírozni kezdte a farkamat. Majd letérdelt, és olyan franciában részesített, hogy neki kellett dőlnöm az autónak. Kombi autó révén sok lehetőség volt a különböző akrobatikus mutatványokra, miközben franciázott ezen járt az eszem, hogy mit szeretnék vele és hogyan.

Mint kiderült, erre esélyem sem volt, hogy én fantáziáljak. Pontosan tudta mit szeretne, hogyan, mennyi ideig. Szinte irányított, parancsolt, kiszolgálta magát. Mintha én lettem volna az ebéd, a vacsora és a főfogás egyben. 

Kinyitotta a hátsó ajtót, ráparancsolt az ülésre, félrehúzta a piros csipkés bugyit és belém ült. Melleit a számba adta, én vadul nyalogattam a kerek formákat, néha finoman beleharaptam a mellbimbójába. Ekkor hangos nyögések hagyták el a torkát, miközben szépem, ütemesen lovagolt rajtam. Puncija egyre hevesebben lüktetett, egyre nedvesebb volt. A csiklóját masszíroztam miközben hátradőlt és én gyönyörködtem a látványban. 
"Ne csak én dolgozzak, nyisd ki a csomagtartót" - parancsolt rám. 
Finoman kiszállt belőlem, hátramentünk, kinyitottam a csomagtartót, ledöntöttem az üléseket. A szexi tanga lekerült róla, majd kaptam megint egy igazi mélytorkos franciát. Ezután hátradőlt, megfogta a fejemet és a lába közé húzta. 
"Élvezni akarok !" -  óhajtotta, majd elkezdte simogatni a melleit miközben vadul nyaltam a nedvességtől tocsogó punciját. A nagy csiklókkal sokáig játszadoztam, közben az ujjaimat is bevetve. Éreztem, hogy egyre nedvesebb, majd eltolta a fejemet, rám nézett és parancsolt.
"Ne hagy abba !"
Majd  alig egy perccel később spriccelve élvezett a kezemre, testemre. Gyönyörű teste szinte zilált miközben hangosan élvezett. 
De nem hagyott időt, hogy a látványban gyönyörködjek. Magára húzott és szinte könyörgött.
"Dugj meg de nagyon !" 
Magába húzott, lábaival a derekam körül tartott fogva. Miközben benne voltam punciját és melleit simogatta. Fogta a kezemet és elkezdte szopni az ujjaimat, mintha egy másik férfi farka lenne.
Szinte éreztem, hogy ez a szex csak róla szól, hogy ő élvezzen. Használt, mint egy tárgyat, gépet. 
Hangosan, spriccelve élvezett el a farkamon. Teste vonaglott, lélegzete zilált mint egy versenylónak.
Én sem voltam épp a nyugalom mintaképe. Ilyen élményben sosem volt részem.
"Ugye még nem mentél el ?"- vont kérdőre
Mosolyogva válaszoltam, hogy már közel voltam, de még nem.
Nevetett, majd megfordult és odatolta csodás fenekét a farkamra. 
"Remélem így is szereted" - szinte kitalálta a gondolataimat
Hátulról hatoltam belé, közben a csiklóját izgatta a kezével.
Nem kellett sok nekem, hangosan kezdtem nyögni, jelezve, hogy nemsokára végem van. Kiugrott belőlem, megfordult és vadul elkezdte szopni a farkamat. Mikor érezte, hogy jövök, nem engedett el. Végig a szájában tartott, az utolsó cseppig.

Miután már kaptam levegőt, elégedett mosollyal nézett rám.
"Pont erre volt szükségem !"

A visszafelé úton ugyan próbálkoztam olyan kérdéssel, hogy esetleg van-e kedve újra találkozni, de határozott nemet mondott. Mindketten tudtuk, hogy ez ennyiről szólt, közösen jól éreztük magunkat. 
Engem nő még így nem használt ki, de ne is tiltakoztam ez ellen. Bevallom, furcsa, új, szokatlan érzés volt, de minden percét élveztem.
Megkérdeztem, hogy merre vigyem, majd elnavigált egy kolesz sarkához valahol a 13. kerületben. Búcsúzóul kaptam egy érzéki csókot, és egy "Nagyon köszönöm" mondattal el is búcsúzott tőlem.
Elégedetten kiszállt a kocsiból és távozott.

Nekem még napokon át a fejemben volt ez a kaland, az biztos, hogy nem bántam meg.


Megjegyzések